یکی از متداول‌ترین جراحی های زیبایی، عمل زیبایی سینه است. عمل سینه برای زیبایی و لیفت سینه‌ها توسط جراحان متخصص صورت می‌ گیرد. اگر شما هم به دنبال داشتن سینه‌ هایی خوش فرم و زیبا هستید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم به دکتر سودادار مراجعه کنید. دکتر سواددار فوق تخصص جراحی زیبایی شناخته شده در تهران هستند.

پروتز سینه بیشتر به دلیل بزرگ کردن حجم سینه، تغییر در شکل اندازه و یا بافت سینه انجام می شود. در طی این عمل جراحی با ایجاد برشی هایی مخصوص برروی سینه، ایمپلنت هایی از جنس سیلیکون، سلاین و… را که در فرم های مختلفی وجود دارد وارد سینه می کنند. این عمل جراحی در طی پروسه‌ای دو الی سه ساعته و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

نحوه انجام جراحی پروتز سینه در تهران

در جراحی پروتز ابتدا بیمار بیهوش شده و در مرحله بعد معمولا برش هایی برروی سینه ایجاد می شود.

برش هایی که در پروتز انجام می شود معمولا برش های  در دور هاله سینه، زیر سینه، زیر بغل و در موارد خیلی کم برش در دور ناف نیز انجام می شود. جراح این برش‌ها را معمولا بر اساس نوع و شکل پروتز سینه، اندازه پروتز سینه، شکل وساختار سینه فرد و مهارت خودش انتخاب می کند.

مرحله بعد قرار دادن پروتز است. جراح  پس از ایجاد برش از بالا یا پایین پروتز را وارد عضله دیواره قفسه سینه بدن می ‌کند. بطورکلی جراح از دو محل برای قراردادن پروتز سینه استفاده می کند، در زیر بافت سینه و بالای عضله سینه. البته به این نکته نیز توجه کنید که محل قرار گرفتن پروتز سینه به جنس پروتز، کیفیت و ضخامت پوست بستگی دارد.

در مرحله آخر زخم‌ها با نخ قابل جذب طولانی دوخته شده و روی آن چسب های جراحی قرار داده می شود. در نهایت سینه بند طبی برروی سینه بسته می شود.

پروتز سینه در تهران چگونه است؟
پروتز سینه در تهران چگونه است؟

بعد از عمل باید چه نوع عوارضی را انتظار داشته باشیم؟

به طور کلی این عمل نیز مانند تمام اعمال جراحی زیبایی دیگر می تواند عوارضی به دنبال داشته باشد. به دنبال این جراحی، ممکن است دو گونه عوارض برای بیمار ایجاد شوند.

  1. عوارضی مثل عفونت محل زخم، عوارض بیهوشی و خونریزی و… که جزو شاخص‌ترین مثال‌ ها در این خصوص می باشد. اگر چه این عوارض در عمل جراحی پروتز سینه بسیار نادر می‌ باشد، ولی به‌ هر حال احتمال ناچیزی از وقوع وجود دارد.
  2. یکی از عوارض اختصاصی در این عمل، ایجاد عفونت در پروتز است. این عارضه به ویژه با درمان‌ های پیشگیرانه آنتی‌ بیوتیکی به ندرت اتفاق می افتد احتمال ایجاد آن، بسیار کم می‌ باشد.
  3. عارضه دیگر ایجاد کپسول دور پروتز است. گاهی سیستم دفاعی بدن فرد در دراز مدت، پروتز را به عنوان یک جسم خارجی در نظر گرفته و به آن حمله می ‌کند. در این حالت کپسولی دور پروتز ایجاد می‌ شود و التهاب آن باعث کشش و کوچک شدن فضا و سفتی و تغییر شکل سینه می ‌شود.
  4. بعد از انجام این جراحی، ممکن است تا چند ماه در ناحیه نوک سینه، احساس بی‌حسی کنید؛ اما نگران نباشید! بی‌حسی نوک سینه یکی از عوارض کوتاه مدت جراحی سینه بوده و نشان دهنده وجود مشکلی در این ناحیه نیست.

مراقبت های بعد از انجام جراحی سینه

بعد از جراحی سینه بهتر است که مراقبت های  لازم را در این زمینه انجام.

  • درهنگام استراحت قسمت بالایی تنه تان ۳۰ تا ۴۵ درجه بالاتر قرار بگیرد.
  • بعد از عمل رژیم غذایی خود را با مایعات آغاز کنید.
  • دو هفته بعد از جراحی مصرف نمک را محدود کنید .
  • درصورتی که جراح برای شما آنتی بیوتیک تجویز کرده است، آنها را استفاده کرده و درهنگام درد نیز می توانید مسکن مصرف کنید.
  • به هیچ عنوان در روز های اول بعد از جراحی دخانیات و الکل مصرف نکنید .
  • بهتراست با جراح خود هماهنگ باشید و بعد ازگذشت چند روز به جراح خود مراجعه کنید تا بتواند نتیجه جراحی سینه را در شما مشاهده کند. همچنین در صورت به وجود آمدن کوچکترین مشکلی بتواند راه حلی را ارائه دهد.
پروتز سینه در تهران چگونه است؟
پروتز سینه در تهران چگونه است؟

بهترین جراح پروتز سینه در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه صدمات و عوارض ناشی از جراحی سینه شما به حداقل میزان خود برسد، جراحی سینه را نزد یک فوق تخصص پلاستیک انجام دهید. جراح سینه باید این ویژگی ها را دارا باشد:

  1. از ویژگی های مهم جراح سینه خوب این است که قبل ازهر اقدامی، هدف فرد را از انجام  جراحی سینه در این زمینه جویا شود و بهترین روش را برای جراحی بیمارانتخاب کند. همچنین اینکه در جلسه مشاوره یک دیدگاه کلی از نتیجه جراحی سینه به فرد ارائه دهد.
  2. بهترین جراح پروتز سینه در تهران باید با صبر و حوصله تمام سوالات فرد را در رابطه با جراحی سینه پاسخ دهد و در مورد اقدامات قبل از جراحی  و بعد از جراحی سینه توصیه های لازم را به بیمار ارائه دهد.
  3. از ویژگی های مهم دیگر جراح پروتز سینه این است که سلامتی فرد را بدون در نظر گرفتن منافع مالی در اولویت کار خود قراردهد. جراح سینه خوب باید اندام و چارچوب کلی بدن بیمار را قبل از هر کاری مورد بررسی  قرار دهد تا بهترین روش را برای ایجاد نتیجه انتخاب نماید.

بهترین دکتر پروتز سینه در تهران

متقاضیان جراحی سینه می توانند برای یافتن بهترین دکتر پروتز سینه در تهران از اطرافیان پرس و جو کنند و یا اینکه با جستجو دراینترنت لیستی از جراحان سینه موفق را در این زمینه تهیه نمایند. در نهایت با مراجعه به سایت جراحان زیبایی سینه پزشکان مختلف را از لحاظ میزان تخصص، مهارت و میزان تجاربی که دارند مورد بررسی قرار داده ودر نهایت بهترین دکتر پروتز سینه در تهران را انتخاب کنند.

همچنین افراد می توانند حضوری به مطب جراح سینه مورد نظرخود رفته و نمونه کارهای مراجعین قبلی را ببینید و با نحوه کار پزشک مورد نظر خود در این زمینه آشنا شوند. همچنین با بیمارانی که در فواصل زمانی مختلف پس از جراحی سینه به مطب آمده‌اند صحبت کرده و میزان رضایت افراد را از انجام عمل جویا شوند.

به این مقاله امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *