هزینه عمل پیکر تراشی کل بدن

هزینه پیکر تراشی یکی از مهم‌ترین نکات موثر در انتخاب جراح و کلینیک برای متقاضیان می‌باشد. اما باید این مسئله را در نظر داشته باشید که نباید تنها با معیار هزینه برای انتخاب جراح مناسب پیکرتراشی اقدام نمایید، زیرا عمل نزد پزشکانی که از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار نیستند می‌تواند عوارض جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. عوامل و فاکتورهای بسیاری هستند که بر روی هزینه نهایی جراحی پیکرتراشی تاثیرگذار است، اما به صورت کلی می‌توان قیمت این جراحی را در حدود ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفت.

قیمت‌های ذکر شده حدودی می‌باشند و با توجه به وزن و قد و نوع عمل که انجام می‌دهید (عمل همراه با لیفت باشد یا خیر) می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد.

عوامل موثر بر هزینه پیکرتراشی چیست؟

در ادامه می‌ توانید فاکتورها و عوامل موثر بر روی قیمت نهایی جراحی پیکرتراشی را مشاهده نمایید:

  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • بیمارستان و یا کلینیک خصوصی
  • روش انتخابی برای انحام جراحی
  • هزینه آزمایشات مورد نیاز قبل از عمل
  • نواحی مورد نیاز برای جراحی پیکرتراشی
  • میزان چربی که در نواحی مختلف وجود دارد

در جلسه مشاوره پس از اینکه پزشک تمامی بررسی‌های لازم را انجام داد و روش مناسب را برای انجام این عمل با مشورت بیمار انتخاب کرد، می‌تواند هزینه عمل پیکرتراشی را به صورت دقیق‌تر به بیمار منتقل نماید.

 

هزینه عمل لیپوساکشن

از آنجایی که میزان چربی انباشت شده در بدن افراد مختلف یکسان نیست، همین موضوع باعث شده است تا مدت زمان جراحی پیکرتراشی نیز افزایش و یا کاهش پیدا کند که همین امر نیز تاثیر بسیاری بر روی قیمت نهایی لیپوساکشن خواهد گذاشت. در واقع هزینه لیپوساکشن با توجه به مدت زمان عمل، میزان چربی تجمع یافته، تعداد نواحی بدن و … متغیر می‌باشد. به صورت کلی می‌توان هزینه جراحی لیپوساکشن را در حدود ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفت.

 

هزینه عمل لیپوماتیک

از آنجایی که در این روش دقت جراحی افزایش پیدا کرده است و چربی‌ها بدون هیچ آسیبی خارج می‌شوند، می‌توان از آن‌ها برای فرم دهی سایر نقاط بدن استفاده کرد. از این رو هزینه این نوع جراحی نیز بیشتر خواهد بود. بیمه هزینه انجام این جراحی را متحمل نمی‌شود و بیمار بایستی تماما آن را پرداخت نماید. به صورت کلی می‌توان هزینه جراحی لیپوماتیک را در حدود ۲۰تا ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفت.

 

هزینه عمل ابدومینوپلاستی

این نوع جراحی که مربوط به کاهش حجم شکم و پهلو می باشد، کاملا با جراحی لیپوساکشن و لیپوماتیک متفاوت است. همچنین در صورتی که ابدومینوپلاستی همراه با لیفت شکم و پهلوها انجام گیرد این هزینه می‌تواند افزایش یابد. به صورت کلی هزینه ابدومینوپلاستی شکم و پهلو در حدود ۳۰ تا ۸۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

هزینه عمل بینی

بالا بودن هزینه جراحی بینی یک جراح لزوما به معنای حرفه‌ای بودن او در جراحی بینی نیست، به عنوان مثال شاید دستمزد بهترین جراح بینی در تهران و یا بهترین جراح بینی در شیراز با دستمزد یک جراح تازه کار برابر باشد. بنابراین باید در کنار توجه به قیمت عمل، موارد دیگری را هم در انتخاب جراح در نظر گرفت. مواردی همچون تخصص و سابقه جراح و تعداد نمونه عمل‌های موفق.
هزینه عمل بینی ۱۴۰۲ از ۱۴ میلیون الی ۸۰ میلیون تومان متغیر است. هزینه عمل بینی استخوانی در سال ۱۴۰۲ از ۱۴ الی ۸۰ میلیون تومان متغیر است.

هزینه عمل بینی گوشتی در سال ۱۴۰۲ از ۱۵ میلیون الی ۸۰ میلیون تومان متغیر است. هزینه عمل بینی گوشتی به دلیل دشواری جراحی بینی گوشتی از عمل بینی استخوانی بیشتر است.
توجه داشته باشید که برخی جراحان رقمی بالاتر از این برای جراحی بینی دریافت می‌کنند، بنابراین برای اطلاع دقیق از هزینه عمل بینی باید به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پس از انجام معاینات لازم قیمت دقیق آن به شما اطلاع داده شود.

 

هزینه‌های قبل عمل بینی شامل چه مواردی می‌شوند؟

بخشی از قیمت جراحی بینی مربوط به هزینه قبل عمل بینی است که به چند فاکتور مهم و اساسی بستگی دارد. در واقع بیمار قبل از انجام جراحی باید مبالغی را با عنوان هزینه قبل از جراحی بینی پرداخت نماید که به شرح زیر است:

  • هزینه مشاوره عمل بینی
  • هزینه آزمایش‌های قبل از عمل بینی
  • هزینه عکاسی عمل بینی
  • هزینه کلینیک یا بیمارستان
  • هزینه عمل جراح بینی

 

هزینه عمل ماموپلاستی

هزینه عمل ماموپلاستی در تهران در سال 1401 نسبت به 1400 تغییراتی را به همراه داشته است. اصلی ترین دلیل این موضوع افزایش بیست تا سی درصدی هزینه مراکز جراحی است. با توجه به افزایش قیمت ها، افراد متقاضی باید علاوه بر انتخاب بهترین جراح سینه در تهران، مسائل هزینه ای را هم درنظر داشته باشند. بسیاری از افراد به علت پرداخت مبالغ کمتر به مراکز ارزان قیمت مراجعه می کنند. معمولا بیشتر این افراد از نتیجه جراحی خود رضایت کافی ندارند و دیر یا زود مجبور به انجام ماموپلاستی ترمیمی هستند. پس توصیه جدی ما این است که کیفیت و مهارت جراح را در اولویت خود قرار دهید. قیمت جراحی ماموپلاستی در تهران در سال 1401 حدود 45 میلیون تومان است.

 

هزینه عمل پروتز سینه

هر ساله مبلغ خدمات جراحی درصدی افزایش می یابد. همچنین همیشه با افزایش مبلغ ارز مواجه بوده ایم. بنابراین قیمت پروتز سینه در سال 1402 بیشتر از 1401 و سالهای قبل است. البته نمی ‌توان به طور دقیق مقدار این مبلغ را بیان کرد. اما به طور تقریبی می ‌توان رقمی بین 47 تا 63 میلیون تومان را در نظر داشت. هزینه عمل پروتز سینه سال 1402 تنها زمانی مشخص می‌ شود که بیمار معاینه شود. تمام مواردی که در بخش قبل بیان کردیم روی این مبلغ تاثیر می گذارند‌. اگر شما هم قصد انجام این جراحی را دارید باید برای اطلاع از قیمت دقیق آن به پزشک مراجعه کنید.

 

هزینه عمل ژنیکوماستی

قیمت عمل ژنیکوماستی که با لیفت سینه و کشیدن پوست همراه باشد با لیپوماتیک سینه آقایان متفاوت است. معمولا لیپوماتیک سینه روند ساده تر و همینطور هزینه کمتری دارد. قیمت عمل کوچک کردن سینه آقایان بین 8 تا 10 میلیون تومان است.

 

هزینه عمل بلفاروپلاستی

هزینه عمل بلفاروپلاستی تحت تأثیر عوامل مختلفی است. به همین علت معمولاً هزینه عمل افتادگی پلک در جلسه مشاوره و توسط پزشک مشخص می‌شود. این عوامل عبارتند از:

  • مهارت پزشک
  • انتخاب کلینیک
  • نوع و پیچیدگی جراحی

بسته به مواردی که در بالا ذکر شد هزینه عمل افتادگی دو پلک بالا از چهار تا هشت میلیون تومان متغیر است. پزشک در جلسه مشاوره با توجه به عوامل متعدد، هزینه این جراحی را معین می‌کند. هزینه عمل بلفاروپلاستی دو پلک پایین از چهار تا هشت میلیون تومان تخمین زده شده است.

اگر دو پلک بالا و دو پلک پایین نیاز به بلفاروپلاستی داشته باشند، پیچیدگی عمل بیشتر شده و برای هر دو پلک، هزینه عمل بلفاروپلاستی جداگانه معین می‌شود.

 

هزینه تزریق چربی

به دلیل نوسانات قیمت دارو و تجهیزات پزشکی نمی توان مقدار دقیقی برای قیمت تزریق چربی در نظر گرفت و بستگی به میزان تزریق و مدت زمان جراحی دارد. البته ممکن است تزریق چربی نیاز به چندین بار تکرار داشته باشد که می تواند هزینه ها را افزایش دهد. به طور کلی قیمت تزریق چربی نسبت به تزریق ژل نسبتاً بالاتر است. بنابراین، بهتر است قبل از انجام این کار با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین گزینه درمانی را پیشنهاد کند.

 

هزینه تزریق ژل

عوامل متفاوتی روی هزینه تزریق ژل تاثیر می‌گذارند که عبارتند از:

  • نوع ژل
  • برند ژل
  • ناحیه تزریق
  • میزان مورد نیاز از ژل
  • ماندگاری ژل
  • هزینه پزشک و کلینیک
به این مقاله امتیاز دهید